UK university > Buckinghamshire New University courses > Psychosocial Studies

Buckinghamshire New University - Psychosocial Studies - fee, intake, duration and ucas code

Psychosocial Studies is a full time course taught by Buckinghamshire New University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Psychosocial Studies is usually quoted as BSC/PSYS in Buckinghamshire New University.

Course Name: Psychosocial Studies
Provider: Buckinghamshire New University
Course Code: C880
Field: BSC/PSYS

You need to use UCAS when you apply to Psychosocial Studies. The course code is C880 and provider's code is B94. For more information about Psychosocial Studies, please contact the provider Buckinghamshire New University directly at 0800 0565 660. For similar courses to Psychosocial Studies, please find out at Study Psychosocial Studies in the UK.