UK university > Buckinghamshire New University courses > Music Management & Future Media

Buckinghamshire New University - Music Management & Future Media - fee, intake, duration and ucas code

Music Management & Future Media is a full time course taught by Buckinghamshire New University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Music Management & Future Media is usually quoted as BA/MMDM in Buckinghamshire New University.

Course Name: Music Management & Future Media
Provider: Buckinghamshire New University
Course Code: Ng2k
Field: BA/MMDM

You need to use UCAS when you apply to Music Management & Future Media. The course code is Ng2k and provider's code is B94. For more information about Music Management & Future Media, please contact the provider Buckinghamshire New University directly at 0800 0565 660. For similar courses to Music Management & Future Media, please find out at Study Music Management & Future Media in the UK.