UK university > Middlesex University courses > Creative Arts (barnet College)

Middlesex University - Creative Arts (barnet College) - fee, intake, duration and ucas code

Creative Arts (barnet College) is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 2 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Creative Arts (barnet College) is usually quoted as FDA/CA BAC in Middlesex University.

Course Name: Creative Arts (barnet College)
Provider: Middlesex University
Course Code: W904
Provider Code: M80
Field: FDA/CA BAC

You need to use UCAS when you apply to Creative Arts (barnet College). The course code is W904 and provider's code is M80. For more information about Creative Arts (barnet College), please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Creative Arts (barnet College), please find out at Study Creative Arts (barnet College) in the UK.