UK university > Middlesex University courses > Development Studies With Social Policy

Middlesex University - Development Studies With Social Policy - fee, intake, duration and ucas code

Development Studies With Social Policy is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Development Studies With Social Policy is usually quoted as BA/DEVSOPL in Middlesex University.

Course Name: Development Studies With Social Policy
Provider: Middlesex University
Course Code: L9l4
Provider Code: M80
Field: BA/DEVSOPL

You need to use UCAS when you apply to Development Studies With Social Policy. The course code is L9l4 and provider's code is M80. For more information about Development Studies With Social Policy, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Development Studies With Social Policy, please find out at Study Development Studies With Social Policy in the UK.