UK university > Leeds Metropolitan University courses > Sports Studies (top Up)

Leeds Metropolitan University - Sports Studies (top Up) - fee, intake, duration and ucas code

Sports Studies (top Up) is a full time course taught by Leeds Metropolitan University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Sports Studies (top Up) is usually quoted as BSC/SS1 in Leeds Metropolitan University.

Course Name: Sports Studies (top Up)
Provider: Leeds Metropolitan University
Course Code: C606
Provider Code: L27
Field: BSC/SS1

You need to use UCAS when you apply to Sports Studies (top Up). The course code is C606 and provider's code is L27. For more information about Sports Studies (top Up), please contact the provider Leeds Metropolitan University directly at 0113 81 23113. For similar courses to Sports Studies (top Up), please find out at Study Sports Studies (top Up) in the UK.