UK university > Leeds Metropolitan University courses > French And Peace Studies

Leeds Metropolitan University - French And Peace Studies - fee, intake, duration and ucas code

French And Peace Studies is a full time course taught by Leeds Metropolitan University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. French And Peace Studies is usually quoted as BA/FRP in Leeds Metropolitan University.

Course Name: French And Peace Studies
Provider: Leeds Metropolitan University
Course Code: Lr21
Provider Code: L27
Field: BA/FRP

You need to use UCAS when you apply to French And Peace Studies. The course code is Lr21 and provider's code is L27. For more information about French And Peace Studies, please contact the provider Leeds Metropolitan University directly at 0113 81 23113. For similar courses to French And Peace Studies, please find out at Study French And Peace Studies in the UK.