UK university > University Of St Andrews courses > Modern Languages (triple Language) (wiya)

University Of St Andrews - Modern Languages (triple Language) (wiya) - fee, intake, duration and ucas code

Modern Languages (triple Language) (wiya) is a full time course taught by University Of St Andrews in the UK. The course is 5 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Modern Languages (triple Language) (wiya) is usually quoted as MA/MOLANG5 in University Of St Andrews.

Course Name: Modern Languages (triple Language) (wiya)
Provider: University Of St Andrews
Course Code: T901
Provider Code: S36
Field: MA/MOLANG5

You need to use UCAS when you apply to Modern Languages (triple Language) (wiya). The course code is T901 and provider's code is S36. For more information about Modern Languages (triple Language) (wiya), please contact the provider University Of St Andrews directly at 01334 462150. For similar courses to Modern Languages (triple Language) (wiya), please find out at Study Modern Languages (triple Language) (wiya) in the UK.