UK university > University Of St Andrews courses > Management Middle East Studies

University Of St Andrews - Management Middle East Studies - fee, intake, duration and ucas code

Management Middle East Studies is a full time course taught by University Of St Andrews in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Management Middle East Studies is usually quoted as MA/MGTMES in University Of St Andrews.

Course Name: Management Middle East Studies
Provider: University Of St Andrews
Course Code: Nt26
Provider Code: S36
Field: MA/MGTMES

You need to use UCAS when you apply to Management Middle East Studies. The course code is Nt26 and provider's code is S36. For more information about Management Middle East Studies, please contact the provider University Of St Andrews directly at 01334 462150. For similar courses to Management Middle East Studies, please find out at Study Management Middle East Studies in the UK.