UK university > Middlesex University courses > Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option)

Middlesex University - Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option) - fee, intake, duration and ucas code

Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option) is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 1.5 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option) is usually quoted as BSC/MIDWPR in Middlesex University.

Course Name: Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option)
Provider: Middlesex University
Course Code: B724
Provider Code: M80
Duration: 1.5 Year Full Time Degree
Field: BSC/MIDWPR

You need to use UCAS when you apply to Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option). The course code is B724 and provider's code is M80. For more information about Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option), please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option), please find out at Study Midwifery 18 Months Post Reg (adv Dip Option) in the UK.