UK university > De Montfort University courses > Fashion And Contour Design

De Montfort University - Fashion And Contour Design - fee, intake, duration and ucas code

Fashion And Contour Design is a full time course taught by De Montfort University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Fashion And Contour Design is usually quoted as BA/FCD in De Montfort University.

Course Name: Fashion And Contour Design
Provider: De Montfort University
Course Code: W222
Provider Code: D26
Field: BA/FCD

You need to use UCAS when you apply to Fashion And Contour Design. The course code is W222 and provider's code is D26. For more information about Fashion And Contour Design, please contact the provider De Montfort University directly at 0116 255 1551. For similar courses to Fashion And Contour Design, please find out at Study Fashion And Contour Design in the UK.