UK university > University Of Cumbria courses > Sports Coaching And Sports Development

University Of Cumbria - Sports Coaching And Sports Development - fee, intake, duration and ucas code

Sports Coaching And Sports Development is a full time course taught by University Of Cumbria in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Sports Coaching And Sports Development is usually quoted as FDA/SCSD in University Of Cumbria.

Course Name: Sports Coaching And Sports Development
Provider: University Of Cumbria
Course Code: Cxp1
Provider Code: C99
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/SCSD

You need to use UCAS when you apply to Sports Coaching And Sports Development. The course code is Cxp1 and provider's code is C99. For more information about Sports Coaching And Sports Development, please contact the provider University Of Cumbria directly at 01228 616234. For similar courses to Sports Coaching And Sports Development, please find out at Study Sports Coaching And Sports Development in the UK.