UK university > Colchester Institute courses > Art & Design Three Dimensional Design & Craft

Colchester Institute - Art & Design Three Dimensional Design & Craft - fee, intake, duration and ucas code

Art & Design Three Dimensional Design & Craft is a full time course taught by Colchester Institute in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Art & Design Three Dimensional Design & Craft is usually quoted as BA/ADTDDC3 in Colchester Institute.

Course Name: Art & Design Three Dimensional Design & Craft
Provider: Colchester Institute
Course Code: W701
Provider Code: C75
Field: BA/ADTDDC3

You need to use UCAS when you apply to Art & Design Three Dimensional Design & Craft. The course code is W701 and provider's code is C75. For more information about Art & Design Three Dimensional Design & Craft, please contact the provider Colchester Institute directly at 01206 712777. For similar courses to Art & Design Three Dimensional Design & Craft, please find out at Study Art & Design Three Dimensional Design & Craft in the UK.