UK university > University Of The Arts London courses > Cordwainers Accessories: Product Design & Dev

University Of The Arts London - Cordwainers Accessories: Product Design & Dev - fee, intake, duration and ucas code

Cordwainers Accessories: Product Design & Dev is a full time course taught by University Of The Arts London in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Cordwainers Accessories: Product Design & Dev is usually quoted as BA/CORACC in University Of The Arts London.

Course Name: Cordwainers Accessories: Product Design & Dev
Provider: University Of The Arts London
Course Code: W245
Provider Code: U65
Field: BA/CORACC

You need to use UCAS when you apply to Cordwainers Accessories: Product Design & Dev. The course code is W245 and provider's code is U65. For more information about Cordwainers Accessories: Product Design & Dev, please contact the provider University Of The Arts London directly at 020 7514 6000x6197. For similar courses to Cordwainers Accessories: Product Design & Dev, please find out at Study Cordwainers Accessories: Product Design & Dev in the UK.