UK university > Thames Valley University courses > Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up

Thames Valley University - Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up - fee, intake, duration and ucas code

Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up is a full time course taught by Thames Valley University in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up is usually quoted as FDA/EEBSU in Thames Valley University.

Course Name: Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up
Provider: Thames Valley University
Course Code: N190
Provider Code: T40
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDA/EEBSU

You need to use UCAS when you apply to Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up. The course code is N190 and provider's code is T40. For more information about Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up, please contact the provider Thames Valley University directly at 0800 036 8888. For similar courses to Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up, please find out at Study Enterprise & Entrepreneurship: Business Start Up in the UK.