UK university > University Of Sussex courses > Graduate Entry Llb (2 Years)

University Of Sussex - Graduate Entry Llb (2 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Graduate Entry Llb (2 Years) is a full time course taught by University Of Sussex in the UK. The course is 2 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Graduate Entry Llb (2 Years) is usually quoted as LLB/GRAD in University Of Sussex.

Course Name: Graduate Entry Llb (2 Years)
Provider: University Of Sussex
Course Code: M101
Provider Code: S90
Intake: October
Field: LLB/GRAD

You need to use UCAS when you apply to Graduate Entry Llb (2 Years). The course code is M101 and provider's code is S90. For more information about Graduate Entry Llb (2 Years), please contact the provider University Of Sussex directly at 01273 678416. For similar courses to Graduate Entry Llb (2 Years), please find out at Study Graduate Entry Llb (2 Years) in the UK.