UK university > Sheffield Hallam University courses > Business And Finance (2 Year Conversion)

Sheffield Hallam University - Business And Finance (2 Year Conversion) - fee, intake, duration and ucas code

Business And Finance (2 Year Conversion) is a full time course taught by Sheffield Hallam University in the UK. The course is 2 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business And Finance (2 Year Conversion) is usually quoted as BA/BUSFIN in Sheffield Hallam University.

Course Name: Business And Finance (2 Year Conversion)
Provider: Sheffield Hallam University
Course Code: Nn13
Provider Code: S21
Field: BA/BUSFIN

You need to use UCAS when you apply to Business And Finance (2 Year Conversion). The course code is Nn13 and provider's code is S21. For more information about Business And Finance (2 Year Conversion), please contact the provider Sheffield Hallam University directly at 0114 225 5555. For similar courses to Business And Finance (2 Year Conversion), please find out at Study Business And Finance (2 Year Conversion) in the UK.