UK university > Thames Valley University courses > Event Management Special

Thames Valley University - Event Management Special - fee, intake, duration and ucas code

Event Management Special is a full time course taught by Thames Valley University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Event Management Special is usually quoted as BA/EMGTS in Thames Valley University.

Course Name: Event Management Special
Provider: Thames Valley University
Course Code: N821
Provider Code: T40
Field: BA/EMGTS

You need to use UCAS when you apply to Event Management Special. The course code is N821 and provider's code is T40. For more information about Event Management Special, please contact the provider Thames Valley University directly at 0800 036 8888. For similar courses to Event Management Special, please find out at Study Event Management Special in the UK.