UK university > Teesside University courses > Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg)

Teesside University - Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg) - fee, intake, duration and ucas code

Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg) is a full time course taught by Teesside University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg) is usually quoted as BSC/SWNSLD in Teesside University.

Course Name: Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg)
Provider: Teesside University
Course Code: Lb57
Provider Code: T20
Field: BSC/SWNSLD

You need to use UCAS when you apply to Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg). The course code is Lb57 and provider's code is T20. For more information about Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg), please contact the provider Teesside University directly at 01642 218121. For similar courses to Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg), please find out at Study Social Work And Nursing Studies (ldis) (pre Reg) in the UK.