UK university > University Of Surrey courses > Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years)

University Of Surrey - Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years) - fee, intake, duration and ucas code

Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years) is a full time course taught by University Of Surrey in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years) is usually quoted as BSC/HSCM in University Of Surrey.

Course Name: Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years)
Provider: University Of Surrey
Course Code: B711
Provider Code: S85
Field: BSC/HSCM

You need to use UCAS when you apply to Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years). The course code is B711 and provider's code is S85. For more information about Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years), please contact the provider University Of Surrey directly at +44(0)1483 689305. For similar courses to Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years), please find out at Study Midwifery Studies Registered Midwife (3 Years) in the UK.