UK university > Staffordshire University courses > Media And Leisure Industries

Staffordshire University - Media And Leisure Industries - fee, intake, duration and ucas code

Media And Leisure Industries is a full time course taught by Staffordshire University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Media And Leisure Industries is usually quoted as BA/MLI in Staffordshire University.

Course Name: Media And Leisure Industries
Provider: Staffordshire University
Course Code: Pn32
Provider Code: S72
Field: BA/MLI

You need to use UCAS when you apply to Media And Leisure Industries. The course code is Pn32 and provider's code is S72. For more information about Media And Leisure Industries, please contact the provider Staffordshire University directly at 01782 292753. For similar courses to Media And Leisure Industries, please find out at Study Media And Leisure Industries in the UK.