UK university > University Of St Andrews courses > Classical Studies Philosophy

University Of St Andrews - Classical Studies Philosophy - fee, intake, duration and ucas code

Classical Studies Philosophy is a full time course taught by University Of St Andrews in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Classical Studies Philosophy is usually quoted as MA/CSTPHIL in University Of St Andrews.

Course Name: Classical Studies Philosophy
Provider: University Of St Andrews
Course Code: Qv85
Provider Code: S36
Field: MA/CSTPHIL

You need to use UCAS when you apply to Classical Studies Philosophy. The course code is Qv85 and provider's code is S36. For more information about Classical Studies Philosophy, please contact the provider University Of St Andrews directly at 01334 462150. For similar courses to Classical Studies Philosophy, please find out at Study Classical Studies Philosophy in the UK.