UK university > Sheffield Hallam University courses > Sport Event Management

Sheffield Hallam University - Sport Event Management - fee, intake, duration and ucas code

Sport Event Management is a full time course taught by Sheffield Hallam University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Sport Event Management is usually quoted as BSC/SEM in Sheffield Hallam University.

Course Name: Sport Event Management
Provider: Sheffield Hallam University
Course Code: Cn62
Provider Code: S21
Field: BSC/SEM

You need to use UCAS when you apply to Sport Event Management. The course code is Cn62 and provider's code is S21. For more information about Sport Event Management, please contact the provider Sheffield Hallam University directly at 0114 225 5555. For similar courses to Sport Event Management, please find out at Study Sport Event Management in the UK.