UK university > Sheffield Hallam University courses > Business Management ( 1 Year Conversion)

Sheffield Hallam University - Business Management ( 1 Year Conversion) - fee, intake, duration and ucas code

Business Management ( 1 Year Conversion) is a full time course taught by Sheffield Hallam University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business Management ( 1 Year Conversion) is usually quoted as BA/BMGT1 in Sheffield Hallam University.

Course Name: Business Management ( 1 Year Conversion)
Provider: Sheffield Hallam University
Course Code: N200
Provider Code: S21
Field: BA/BMGT1

You need to use UCAS when you apply to Business Management ( 1 Year Conversion). The course code is N200 and provider's code is S21. For more information about Business Management ( 1 Year Conversion), please contact the provider Sheffield Hallam University directly at 0114 225 5555. For similar courses to Business Management ( 1 Year Conversion), please find out at Study Business Management ( 1 Year Conversion) in the UK.