UK university > Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan) courses > Sport

Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan) - Sport - fee, intake, duration and ucas code

Sport is a full time course taught by Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan) in the UK. The course is 2 Year Full Time Foundation Degree course, which usually starts in September. Sport is usually quoted as FDSC/SP in Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan).

Course Name: Sport
Provider: Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan)
Course Code: C600
Provider Code: P35
Duration: 2 Year Full Time Foundation Degree
Field: FDSC/SP

You need to use UCAS when you apply to Sport. The course code is C600 and provider's code is P35. For more information about Sport, please contact the provider Pembrokeshire College (accredited College Of University Of Glamorgan) directly at 01437 753108. For similar courses to Sport, please find out at Study Sport in the UK.