UK university > Middlesex University courses > Traditional Chinese Medicine

Middlesex University - Traditional Chinese Medicine - fee, intake, duration and ucas code

Traditional Chinese Medicine is a full time course taught by Middlesex University in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Traditional Chinese Medicine is usually quoted as BSC/TCMED in Middlesex University.

Course Name: Traditional Chinese Medicine
Provider: Middlesex University
Course Code: Bt31
Provider Code: M80
Field: BSC/TCMED

You need to use UCAS when you apply to Traditional Chinese Medicine. The course code is Bt31 and provider's code is M80. For more information about Traditional Chinese Medicine, please contact the provider Middlesex University directly at 020 8411 5555. For similar courses to Traditional Chinese Medicine, please find out at Study Traditional Chinese Medicine in the UK.