UK university > Loughborough University courses > Business Economics And Finance

Loughborough University - Business Economics And Finance - fee, intake, duration and ucas code

Business Economics And Finance is a full time course taught by Loughborough University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Business Economics And Finance is usually quoted as BSC/BECF in Loughborough University.

Course Name: Business Economics And Finance
Provider: Loughborough University
Course Code: L1nk
Provider Code: L79
Intake: October
Field: BSC/BECF

You need to use UCAS when you apply to Business Economics And Finance. The course code is L1nk and provider's code is L79. For more information about Business Economics And Finance, please contact the provider Loughborough University directly at 01509 223522. For similar courses to Business Economics And Finance, please find out at Study Business Economics And Finance in the UK.