UK university > University Of Hertfordshire courses > Model Design And Model Effects

University Of Hertfordshire - Model Design And Model Effects - fee, intake, duration and ucas code

Model Design And Model Effects is a full time course taught by University Of Hertfordshire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Model Design And Model Effects is usually quoted as BA/MDME in University Of Hertfordshire.

Course Name: Model Design And Model Effects
Provider: University Of Hertfordshire
Course Code: W292
Provider Code: H36
Field: BA/MDME

You need to use UCAS when you apply to Model Design And Model Effects. The course code is W292 and provider's code is H36. For more information about Model Design And Model Effects, please contact the provider University Of Hertfordshire directly at 01707 284800. For similar courses to Model Design And Model Effects, please find out at Study Model Design And Model Effects in the UK.