UK university > University Of Lincoln courses > Accountancy And Marketing

University Of Lincoln - Accountancy And Marketing - fee, intake, duration and ucas code

Accountancy And Marketing is a full time course taught by University Of Lincoln in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Accountancy And Marketing is usually quoted as BA/ACFIMKT in University Of Lincoln.

Course Name: Accountancy And Marketing
Provider: University Of Lincoln
Course Code: Nn45
Provider Code: L39
Field: BA/ACFIMKT

You need to use UCAS when you apply to Accountancy And Marketing. The course code is Nn45 and provider's code is L39. For more information about Accountancy And Marketing, please contact the provider University Of Lincoln directly at 01522 886097. For similar courses to Accountancy And Marketing, please find out at Study Accountancy And Marketing in the UK.