UK university > Harper Adams University College courses > Animal Management

Harper Adams University College - Animal Management - fee, intake, duration and ucas code

Animal Management is a full time course taught by Harper Adams University College in the UK. The course is Health And Welfare (top Up) course, which usually starts in H12. Animal Management is usually quoted as D740 in Harper Adams University College.

Course Name: Animal Management
Provider: Harper Adams University College
Course Code: 2 Year Full Time Degree
Provider Code: 1.5 Year Full Time Degree
Intake: H12
Duration: Health And Welfare (top Up)
Field: D740

You need to use UCAS when you apply to Animal Management. The course code is 2 Year Full Time Degree and provider's code is 1.5 Year Full Time Degree. For more information about Animal Management, please contact the provider Harper Adams University College directly at September. For similar courses to Animal Management, please find out at Study Animal Management in the UK.