UK university > The University Of Gloucestershire courses > International Business Studies

The University Of Gloucestershire - International Business Studies - fee, intake, duration and ucas code

International Business Studies is a full time course taught by The University Of Gloucestershire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. International Business Studies is usually quoted as BA/IBN in The University Of Gloucestershire.

Course Name: International Business Studies
Provider: The University Of Gloucestershire
Course Code: N120
Provider Code: G50
Field: BA/IBN

You need to use UCAS when you apply to International Business Studies. The course code is N120 and provider's code is G50. For more information about International Business Studies, please contact the provider The University Of Gloucestershire directly at 01242 714501. For similar courses to International Business Studies, please find out at Study International Business Studies in the UK.