UK university > University Of Dundee courses > Spatial Economics And Development

University Of Dundee - Spatial Economics And Development - fee, intake, duration and ucas code

Spatial Economics And Development is a full time course taught by University Of Dundee in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Spatial Economics And Development is usually quoted as MA/SPECDEV in University Of Dundee.

Course Name: Spatial Economics And Development
Provider: University Of Dundee
Course Code: Lk14
Provider Code: D65
Field: MA/SPECDEV

You need to use UCAS when you apply to Spatial Economics And Development. The course code is Lk14 and provider's code is D65. For more information about Spatial Economics And Development, please contact the provider University Of Dundee directly at 01382 383838. For similar courses to Spatial Economics And Development, please find out at Study Spatial Economics And Development in the UK.