UK university > De Montfort University courses > Fashion Fabrics And Accessories

De Montfort University - Fashion Fabrics And Accessories - fee, intake, duration and ucas code

Fashion Fabrics And Accessories is a full time course taught by De Montfort University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Fashion Fabrics And Accessories is usually quoted as BA/FFA in De Montfort University.

Course Name: Fashion Fabrics And Accessories
Provider: De Montfort University
Course Code: Ww2r
Provider Code: D26
Field: BA/FFA

You need to use UCAS when you apply to Fashion Fabrics And Accessories. The course code is Ww2r and provider's code is D26. For more information about Fashion Fabrics And Accessories, please contact the provider De Montfort University directly at 0116 255 1551. For similar courses to Fashion Fabrics And Accessories, please find out at Study Fashion Fabrics And Accessories in the UK.