UK university > De Montfort University courses > Drama Studies And Education Studies

De Montfort University - Drama Studies And Education Studies - fee, intake, duration and ucas code

Drama Studies And Education Studies is a full time course taught by De Montfort University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Drama Studies And Education Studies is usually quoted as BA/DSES in De Montfort University.

Course Name: Drama Studies And Education Studies
Provider: De Montfort University
Course Code: Wxk3
Provider Code: D26
Field: BA/DSES

You need to use UCAS when you apply to Drama Studies And Education Studies. The course code is Wxk3 and provider's code is D26. For more information about Drama Studies And Education Studies, please contact the provider De Montfort University directly at 0116 255 1551. For similar courses to Drama Studies And Education Studies, please find out at Study Drama Studies And Education Studies in the UK.