UK university > University Of Cumbria courses > Health Improvement & Social Change

University Of Cumbria - Health Improvement & Social Change - fee, intake, duration and ucas code

Health Improvement & Social Change is a full time course taught by University Of Cumbria in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Health Improvement & Social Change is usually quoted as BSC/HISC1 in University Of Cumbria.

Course Name: Health Improvement & Social Change
Provider: University Of Cumbria
Course Code: Bl93
Provider Code: C99
Field: BSC/HISC1

You need to use UCAS when you apply to Health Improvement & Social Change. The course code is Bl93 and provider's code is C99. For more information about Health Improvement & Social Change, please contact the provider University Of Cumbria directly at 01228 616234. For similar courses to Health Improvement & Social Change, please find out at Study Health Improvement & Social Change in the UK.