UK university > University Of Cumbria courses > Coaching And Sport Development

University Of Cumbria - Coaching And Sport Development - fee, intake, duration and ucas code

Coaching And Sport Development is a full time course taught by University Of Cumbria in the UK. The course is 2 Year Full Time Dip He course, which usually starts in September. Coaching And Sport Development is usually quoted as DIPHE/CSD in University Of Cumbria.

Course Name: Coaching And Sport Development
Provider: University Of Cumbria
Course Code: Cx61
Provider Code: C99
Duration: 2 Year Full Time Dip He
Field: DIPHE/CSD

You need to use UCAS when you apply to Coaching And Sport Development. The course code is Cx61 and provider's code is C99. For more information about Coaching And Sport Development, please contact the provider University Of Cumbria directly at 01228 616234. For similar courses to Coaching And Sport Development, please find out at Study Coaching And Sport Development in the UK.