UK university > University For The Creative Arts courses > Three Dimensional Design (glass)

University For The Creative Arts - Three Dimensional Design (glass) - fee, intake, duration and ucas code

Three Dimensional Design (glass) is a full time course taught by University For The Creative Arts in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Three Dimensional Design (glass) is usually quoted as BA/3DDG in University For The Creative Arts.

Course Name: Three Dimensional Design (glass)
Provider: University For The Creative Arts
Course Code: W770
Provider Code: C93
Field: BA/3DDG

You need to use UCAS when you apply to Three Dimensional Design (glass). The course code is W770 and provider's code is C93. For more information about Three Dimensional Design (glass), please contact the provider University For The Creative Arts directly at 01252 892609. For similar courses to Three Dimensional Design (glass), please find out at Study Three Dimensional Design (glass) in the UK.