UK university > Coventry University courses > Music And Professional Practice

Coventry University - Music And Professional Practice - fee, intake, duration and ucas code

Music And Professional Practice is a full time course taught by Coventry University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Music And Professional Practice is usually quoted as BA/MPP in Coventry University.

Course Name: Music And Professional Practice
Provider: Coventry University
Course Code: W304
Provider Code: C85
Field: BA/MPP

You need to use UCAS when you apply to Music And Professional Practice. The course code is W304 and provider's code is C85. For more information about Music And Professional Practice, please contact the provider Coventry University directly at 024 7615 2222. For similar courses to Music And Professional Practice, please find out at Study Music And Professional Practice in the UK.