UK university > University Of Chester courses > English With Popular Music

University Of Chester - English With Popular Music - fee, intake, duration and ucas code

English With Popular Music is a full time course taught by University Of Chester in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. English With Popular Music is usually quoted as BA/EWPM in University Of Chester.

Course Name: English With Popular Music
Provider: University Of Chester
Course Code: Q3w3
Provider Code: C55
Field: BA/EWPM

You need to use UCAS when you apply to English With Popular Music. The course code is Q3w3 and provider's code is C55. For more information about English With Popular Music, please contact the provider University Of Chester directly at 01244 511000. For similar courses to English With Popular Music, please find out at Study English With Popular Music in the UK.