UK university > University Of Central Lancashire courses > Sport (development) Top Up

University Of Central Lancashire - Sport (development) Top Up - fee, intake, duration and ucas code

Sport (development) Top Up is a full time course taught by University Of Central Lancashire in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Sport (development) Top Up is usually quoted as BA/SD3 in University Of Central Lancashire.

Course Name: Sport (development) Top Up
Provider: University Of Central Lancashire
Course Code: C613
Provider Code: C30
Field: BA/SD3

You need to use UCAS when you apply to Sport (development) Top Up. The course code is C613 and provider's code is C30. For more information about Sport (development) Top Up, please contact the provider University Of Central Lancashire directly at 01772 201201. For similar courses to Sport (development) Top Up, please find out at Study Sport (development) Top Up in the UK.