UK university > Aberystwyth University courses > Equine Studies (top Up) (1 Year)

Aberystwyth University - Equine Studies (top Up) (1 Year) - fee, intake, duration and ucas code

Equine Studies (top Up) (1 Year) is a full time course taught by Aberystwyth University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Equine Studies (top Up) (1 Year) is usually quoted as BSC/ES1 in Aberystwyth University.

Course Name: Equine Studies (top Up) (1 Year)
Provider: Aberystwyth University
Course Code: D325
Provider Code: A40
Field: BSC/ES1

You need to use UCAS when you apply to Equine Studies (top Up) (1 Year). The course code is D325 and provider's code is A40. For more information about Equine Studies (top Up) (1 Year), please contact the provider Aberystwyth University directly at 01970 622021. For similar courses to Equine Studies (top Up) (1 Year), please find out at Study Equine Studies (top Up) (1 Year) in the UK.