UK university > University Of Central Lancashire courses > English Language Studies

University Of Central Lancashire - English Language Studies - fee, intake, duration and ucas code

English Language Studies is a full time course taught by University Of Central Lancashire in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. English Language Studies is usually quoted as BA/ELS in University Of Central Lancashire.

Course Name: English Language Studies
Provider: University Of Central Lancashire
Course Code: Q300
Provider Code: C30
Field: BA/ELS

You need to use UCAS when you apply to English Language Studies. The course code is Q300 and provider's code is C30. For more information about English Language Studies, please contact the provider University Of Central Lancashire directly at 01772 201201. For similar courses to English Language Studies, please find out at Study English Language Studies in the UK.