UK university > Aberystwyth University courses > Cymraeg Gyda Daearyddiaeth

Aberystwyth University - Cymraeg Gyda Daearyddiaeth - fee, intake, duration and ucas code

Cymraeg Gyda Daearyddiaeth is a full time course taught by Aberystwyth University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Cymraeg Gyda Daearyddiaeth is usually quoted as BA/CYMD in Aberystwyth University.

Course Name: Cymraeg Gyda Daearyddiaeth
Provider: Aberystwyth University
Course Code: Q5l7
Provider Code: A40
Field: BA/CYMD

You need to use UCAS when you apply to Cymraeg Gyda Daearyddiaeth. The course code is Q5l7 and provider's code is A40. For more information about Cymraeg Gyda Daearyddiaeth, please contact the provider Aberystwyth University directly at 01970 622021. For similar courses to Cymraeg Gyda Daearyddiaeth, please find out at Study Cymraeg Gyda Daearyddiaeth in the UK.