UK university > Aberystwyth University courses > Business And Equine Studies

Aberystwyth University - Business And Equine Studies - fee, intake, duration and ucas code

Business And Equine Studies is a full time course taught by Aberystwyth University in the UK. The course is 3 Year Sandwich Hnd course, which usually starts in September. Business And Equine Studies is usually quoted as HND/BUSEQS in Aberystwyth University.

Course Name: Business And Equine Studies
Provider: Aberystwyth University
Course Code: 1hnd
Provider Code: A40
Duration: 3 Year Sandwich Hnd
Field: HND/BUSEQS

You need to use UCAS when you apply to Business And Equine Studies. The course code is 1hnd and provider's code is A40. For more information about Business And Equine Studies, please contact the provider Aberystwyth University directly at 01970 622021. For similar courses to Business And Equine Studies, please find out at Study Business And Equine Studies in the UK.