UK university > University Of Abertay Dundee courses > Business Studies (marketing)

University Of Abertay Dundee - Business Studies (marketing) - fee, intake, duration and ucas code

Business Studies (marketing) is a full time course taught by University Of Abertay Dundee in the UK. The course is 4 Year Sandwich Degree course, which usually starts in September. Business Studies (marketing) is usually quoted as BA/BS in University Of Abertay Dundee.

Course Name: Business Studies (marketing)
Provider: University Of Abertay Dundee
Course Code: N100
Provider Code: A30
Duration: 4 Year Sandwich Degree
Field: BA/BS

You need to use UCAS when you apply to Business Studies (marketing). The course code is N100 and provider's code is A30. For more information about Business Studies (marketing), please contact the provider University Of Abertay Dundee directly at 01382 308080. For similar courses to Business Studies (marketing), please find out at Study Business Studies (marketing) in the UK.