UK university > University Of Cambridge courses > Natural Sciences (plant Sciences)

University Of Cambridge - Natural Sciences (plant Sciences) - fee, intake, duration and ucas code

Natural Sciences (plant Sciences) is a full time course taught by University Of Cambridge in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Natural Sciences (plant Sciences) is usually quoted as BA/NS in University Of Cambridge.

Course Name: Natural Sciences (plant Sciences)
Provider: University Of Cambridge
Course Code: Bcf0
Provider Code: C05
Intake: October
Field: BA/NS

You need to use UCAS when you apply to Natural Sciences (plant Sciences). The course code is Bcf0 and provider's code is C05. For more information about Natural Sciences (plant Sciences), please contact the provider University Of Cambridge directly at 01223 333 308. For similar courses to Natural Sciences (plant Sciences), please find out at Study Natural Sciences (plant Sciences) in the UK.