UK university > University Of Cambridge courses > Asian And Middle Eastern Studies (russian)

University Of Cambridge - Asian And Middle Eastern Studies (russian) - fee, intake, duration and ucas code

Asian And Middle Eastern Studies (russian) is a full time course taught by University Of Cambridge in the UK. The course is 4 Year Full Time Degree course, which usually starts in October. Asian And Middle Eastern Studies (russian) is usually quoted as BA/AMES in University Of Cambridge.

Course Name: Asian And Middle Eastern Studies (russian)
Provider: University Of Cambridge
Course Code: Tt46
Provider Code: C05
Intake: October
Field: BA/AMES

You need to use UCAS when you apply to Asian And Middle Eastern Studies (russian). The course code is Tt46 and provider's code is C05. For more information about Asian And Middle Eastern Studies (russian), please contact the provider University Of Cambridge directly at 01223 333 308. For similar courses to Asian And Middle Eastern Studies (russian), please find out at Study Asian And Middle Eastern Studies (russian) in the UK.