UK university > Buckinghamshire New University courses > Sports Management And Rugby Studies

Buckinghamshire New University - Sports Management And Rugby Studies - fee, intake, duration and ucas code

Sports Management And Rugby Studies is a full time course taught by Buckinghamshire New University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Sports Management And Rugby Studies is usually quoted as BA/SIMRS in Buckinghamshire New University.

Course Name: Sports Management And Rugby Studies
Provider: Buckinghamshire New University
Course Code: N274
Provider Code: B94
Field: BA/SIMRS

You need to use UCAS when you apply to Sports Management And Rugby Studies. The course code is N274 and provider's code is B94. For more information about Sports Management And Rugby Studies, please contact the provider Buckinghamshire New University directly at 0800 0565 660. For similar courses to Sports Management And Rugby Studies, please find out at Study Sports Management And Rugby Studies in the UK.