UK university > Buckinghamshire New University courses > Nursing Studies (top Up)

Buckinghamshire New University - Nursing Studies (top Up) - fee, intake, duration and ucas code

Nursing Studies (top Up) is a full time course taught by Buckinghamshire New University in the UK. The course is 1 Year Full Time Degree course, which usually starts in February . Nursing Studies (top Up) is usually quoted as SEPTEMBER in Buckinghamshire New University.

Course Name: Nursing Studies (top Up)
Provider: Buckinghamshire New University
Course Code: B702
Provider Code: B94
Intake: February
Field: SEPTEMBER

You need to use UCAS when you apply to Nursing Studies (top Up). The course code is B702 and provider's code is B94. For more information about Nursing Studies (top Up), please contact the provider Buckinghamshire New University directly at Bsc/nurs. For similar courses to Nursing Studies (top Up), please find out at Study Nursing Studies (top Up) in the UK.