UK university > Brunel University courses > Games Design And Film & Television Studies

Brunel University - Games Design And Film & Television Studies - fee, intake, duration and ucas code

Games Design And Film & Television Studies is a full time course taught by Brunel University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Games Design And Film & Television Studies is usually quoted as BA/GDFTVS in Brunel University.

Course Name: Games Design And Film & Television Studies
Provider: Brunel University
Course Code: Ww26
Provider Code: B84
Field: BA/GDFTVS

You need to use UCAS when you apply to Games Design And Film & Television Studies. The course code is Ww26 and provider's code is B84. For more information about Games Design And Film & Television Studies, please contact the provider Brunel University directly at 01895 265265. For similar courses to Games Design And Film & Television Studies, please find out at Study Games Design And Film & Television Studies in the UK.