UK university > Brunel University courses > Business Studies And Sport Sciences

Brunel University - Business Studies And Sport Sciences - fee, intake, duration and ucas code

Business Studies And Sport Sciences is a full time course taught by Brunel University in the UK. The course is 3 Year Full Time Degree course, which usually starts in September. Business Studies And Sport Sciences is usually quoted as BSC/BSSS3 in Brunel University.

Course Name: Business Studies And Sport Sciences
Provider: Brunel University
Course Code: C6n1
Field: BSC/BSSS3

You need to use UCAS when you apply to Business Studies And Sport Sciences. The course code is C6n1 and provider's code is B84. For more information about Business Studies And Sport Sciences, please contact the provider Brunel University directly at 01895 265265. For similar courses to Business Studies And Sport Sciences, please find out at Study Business Studies And Sport Sciences in the UK.